Az eltűnt e-mail esete

Tegnapelőtt este egy weboldal nem engedett be. Megpróbáltam resetelni a jelszavam. A folyamat:

Küldenek egy e-mail-t, amiben van egy link, erre kattintva kapok egy másik levelet, benne az egyszerhasználatos jelszavammal. Szokásos eljárás.

Megjött az első levél, rákattintok a linkre, közli, hogy küldi a jelszavam.

Második e-mail sehol. Várok… várok… még mindig várok. Nem jön.

A dolog nem volt se fontos, se sürgős, így napirendre tértem a téma felett.

Másnap reggel a telefonomon nézem az adott postaládát, a levél ott van. A megfelelő időben, előző este érkezett.

Leültem az irodai gépem Outlookja elé. A levelet ott sem látom. Akkor nézzük meg OWA-ban. Bejelentkezek a saját nevemben, majd megpróbálok átlépni abba a postaládába, ahova a levél érkezett (ez nem az elsődleges fiókom, hanem a freemail fiókom “exchange-esített” változata). Nem sikerül, az OWA dob egy ronda hibát valami null property-re.

Keresgélek a neten és ezt találom:

http://support.microsoft.com/kb/2777852

Remek, ezek szerint akkor tudom megnyitni a másik mailboxom ilyen módon az OWA-ban, ha a freemail.hu-t felveszem az accepted domain listára. Ehhez valahogy nincs kedvem.

Belépek a postaládába az eredeti felhasználója nevében.

A keresett levél ott van… és … azt állítja magáról, hogy private. Ok. Ez teljesen érthető. A private jelzéssel rendelkező leveleket a Full Access joggal rendelkező másik felhasználó nem láthatja.

Ez így nekem nem jó.

Tehát a megoldás:

– csinálok egy terjesztési csoportot

– belerakom az összes érintett másodlagos postaládát

– csinálok egy Transport Rule-t amely az összes a terjesztési csoport tagjainak menő levélről leszedi a Sensitivity fejlécet, ha abban private/personal/confidental van.

Teszt kívülről. Működik.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *